Snabba ryck!

Denna morgon va en snabb morgon.
Jag hade ju så bra ställt väckarklockan i god tid,för jag skulle till Finland på loppisen och handla lite innan jobbet.
Så när jag då vaknar på morgonen och känner mig "färdigsövd" så kikar jag på telefonen och ser tjugo i 10!!
Jag funderar lite och sen bara inser jag,fan nu är de snabba ryck som gäller.
Jag skyndar mig att duscha å tvätta håret,tar översta kläderna i garderoben och sminkar mig lite samtidigt som jag borstar tänderna.
Jag känner kampen mot klockan och tänker,jag måste klara det jag ska INTE komma försent.
och jag hinner,just och just.2 minuter i 10 var den är jag låste upp affärs dörren,har fortfarande blött hår får fixa till de bättre när de torkat till lite.
Och fyyyy vilken dålig hårdag jag ha idag,TUR att jag ska till frissan i kväll.
Och inte till vem som helst heller utan till Fina fina Lisa :D
Men inte har jag ju hunnit handla nåt,ser att jag har palt i kylen,men palt till frukost???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0