Paltkoma

De är tametusan de jag har just nu.
Har varit super sugen på palt nu i några veckor,och slog till med trist köpespalt(i brist på annat)
De duger ju,men är inte alls samma sak som min mammas eller ännu bättre min mormors.
Men i brist på de så blev de så.
Jag köpte ett tre pack och ett paket bacon,tar ju bort de köttet som är inne i palten kastar bort de och steker nytt istället.
så jag kokade upp alla tre och sen mumsade jag,nästan två orkade jag sen slog koman till.
Min älskling kom och räddade sista palten och nu var den helt meningslösa och ointresannta palthistorien slut :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Palt, mums. Det var länge sedan jag åt det. Nu blev jag sugen. :)

2010-08-12 @ 13:08:21
URL: http://anelaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0