Jag vet JÄTTE LÄNGE SEN :)

Men va fan jag är tillbax iaf,haha
Tydnligen så tog väl NYC resan musten ut mig eller nåt.
Eller vaddå tydligen den gjorde ju det,den sög allt och ännu värre efter jag kom hem
.VARENDA dag sen jag kommit hem så har jag längtat tillbax.
De har som bara sugit mig dit igen,undra hur länge per dag jag funderar på de,hur ska jag få i hop pengar,när skulle man kunna åka igen och hur skulle de vara andra gången.
Vilka upplevelser vill man ha igen och vilka ska man ha kvar som bara engångs upplevelser?
Och vilka nya skulle man få?
Ja shoppinglistan har jag ju redan klar,hehe
Den gjorde jag nog klar på planet hem redan,man får ju inte med sig så mycket.
Ändå hade jag två STORA och proppfulla väskormed hem.
Fick lämna en i stockholm hos svärmor då jag inte fick med båda på planet till Luleå sen.
Och ska jag vara helt ärlig så har jag inte ens packat upp den ena färdigt än,den är i garaget och full med shoppinggrejjer,mest barnkläder och skor i den nu.
Lite shampoo oxå,dyrt märkes grejjs som är mycket billigare i USA än här hemma.
Jag är och hämtar grejjer där då och då,när de behövs och jag känner för de.
Som en gotte påse som aldrig får ta slut,förnär den är slut,då bara måste man ju tillbaks och fylla på,eller hur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0