Nick

Alltså tänk egenteligen hur mycket de spelar roll vad man heter på olika säljsidor.
Vilka nick vill man köpa från och vilka inte?
Jag heter oftast typ Charlotth och de är ju helt neutralt och inget man tänker på direkt,men skulle man handla utav någon som hade bedragare som nick?
Morgonfunderinar såhär innan jobbet,inser nu oxå att jag borde gå klä på mig..
Hmmm skulle man rentav sälja mer om man hade naken som nick?
Ja nu ska jag sluta fundera och göra något vettigare,haha
Ha en bra dag alla! :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tycker att du ska använda "Kvinna säljes" som nick. :-) Jag tror att dui kommer att få stor respons.

2009-10-17 @ 11:51:30
URL: http://anelaj.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0