Mårrå mårrå

Strax bege sig till jobbet,vi har öppet till kl 20.00 idag så de blire en låååång dag kan man säga! ;)
Hoppas på mycket folk och massa härlig shopping,har ju HELA butiken FULL med bara nyheter och de känns så kul.
Julklänningar börjar oxå dimpa in,jag gillar inte julen men klänningarna är as snygga! :D
Ska fota pernilla i en så ska jag visa här,om jag får för henne,hehe
Idag åker barnen till deras pappa och jag saknar dom redan!
Vi hade de riktigt mysigt i går oxå nästan helt utan bråk,vilket är skönt.
Annars ryker dom små liven ganska ofta i hop,minst sagt!
Cornelia har ett nytt vinterset med jacka och täckbyxor,hon skulle absolut ha med sig jackan till dagis hon var sååå stolt över den,sötounge!'
Och Felicia fick sina efterlängtade adidas mjukisar som hon trönat efter i ett år nu*s*
Jag gillar dom inte själv så därför har jag inte köpt dom tidigare,men va fan hon vill ha dom så hon fick dom tillslut.
Jag tycker vi har världens bästa sportaffär här som jag alltid handlar från! :)
OJ här sitter jag och sitter,ska fixa mig lite och sen åka till jobbet.
Ha en bra dag alla!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0