Kul på jobbet

I går kväll ganska sent när vi gick å la oss min kille å jag,så klagade jag lite på mitt jobb.
Ni vet man gör typ samma sysslor varje dag och som med alla jobb så lessnar man då och då.
Då kom han ju på den briljanta ideen!!
eftersom jag är granne med systembolaget så skulle jag införa en liten tävling med mig själv..
Varje morgon skulle jag gå på systemet och sen dricka och dricka och se hur full jag hinner bli innan första kunden kommer.
Ibland kommer ju en kund direkt och ibland en eller två timmar efter att jag öppnat.
Idag hade jag nog knappt hunnit öppna burken medans i går hade jag varit JÄTTE FULL när första kunden kom ..
Ja i natt lät de jätte roligt och idag känns de inte som en så bra ide... ;)
Eller ska jag köra den bara på fredagar?

Kommentarer
Postat av: Muk

Kör hårt!

2009-10-09 @ 21:05:39
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska börja mjukt på måndag. Ta en shot i timmen. På tisdag två shots i timmen, onsdag 3 shots i timmen osv. Kan i och för sig vara jobbigt med återhämtningen under helgen... Men helt klart värt en veckas test. Sätt upp webb-kamera och youtuba det hela. :-)

2009-10-11 @ 12:31:27
Postat av: Anneli

Jag skrev en kommentar nyss. Men missade skriva mitt namn. Nu hittar jag inte ens kommentaren. Nåja. Om den dyker upp så skrev jag den om shots.

2009-10-11 @ 12:34:38
Postat av: Katja

HAHAHA! Anneli, du är för kul! :D

2009-10-13 @ 23:37:40
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0