Godnatt

haha..
nå nä inte riktigt kanske,men snart ;)
Jag är ju hyfsat piggelin då jag sov så länge idag,men ska börja borsta tänderna å sånt och lägga mig i sängen å sen en film med Älskling.
En komedi verkar de bli,hangover hette den kanske.
Vet inte så noga,för de ska blir så mysigt iaf.
Just NU här och NU är jag så otroligt lycklig och känner mig tillfreds med livet och ser med spänning och förväntan på framtiden.
Man vet aldrig vad den har i tankarna.
Både spännande och oroande...
Nå ska inte tänka så mycket,vill ju fortsätta känna lyckan ett tag till :)
Marknaden idag var svin kall,vi gick snabbt igenom,käkade thai mat ute och frös typ ihjäl sen gick vi snabbt igonom igen och slank in på brännvalls cafe och fikade och drack en stor kopp varmt och gott the.
Sen åkte vi hem mätta å belåtna.
Var förbi min pappa en sväng å sa hej oxå,sen kom han till oss och blocket surfade,hehe..alltid blocket och kolla bilar.
Han vill köpa en dator så han kan göra de hemma oxå,han är rolig han ;)
För han kan verkligen ingenting om datorer.
Min 5 åriga Cornelia visar tom hur man sättar igång blocket.
Hon måste alltid hjälpa moffa att få igång det,hehe
Nä nu myspys med film.

Jag verkligen ÄLSKAR hösten*Ahhhhhh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0