Dagens goda :)

Idag gjorde jag en riktigt bra sak,såndant som värmer i hjärtat och även i någon annans hjärta.
En kvinna som bor på ett stödboende här i byn kom in och pratade,dom kommer in hit ofta och pratar och jag gillar dom,även om man inte alltid har tid,så är de lite kul att snick snacka lite och dom stannar heller inte länge utan vet att gå efter några minuter.
Men hon kom gående precis samtidigt som jag kom till butiken och hon hade en aldeles för stpr jacka på sig och dragkedjan var trasig på Jackan.
Vi pratade och jag kollade på hennes jacka och kom att tänka på jackan jag hittade i vårat förråd när jag var där och grävde i veckan.
Den har några år på nacken och var bara en så jag ville inte ha den ute i butiken,men en fin lättare vinterjacka är det.
Jag bestämde mig iaf för att ge henne den jackan.
Och hon blev så GLAD och blev tårögd,och jag kände att jag gjort helt rätt!
Vilken fin människa jag är egentligen :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tänk att du KAN vara snäll. :-)

2009-10-03 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0