Baka baka

Liten kaka.. I kväll så har vi bakat en banan kaka,så längesedan man åt det och jag fick ett sådant plötsligt sug efter det. Så de fick bli de och så gott med iskall mjölk och varm banan kaka. MUMS! Googla bara så hittar man massa recept på det,tog de som såg enklast ut och där de var minst fett.. då blir den sådär som jag vill ha det :) Väntar på torktumlaren som ska bli klar,renbäddar och tänkte ha samma sängkläder som jag hade innan..så bara å vänta till dem torkat då. I dag började ju bonde söker fru,haha... Det är fan dem bästa såpan som går just nu! Älskar de programmet , de är som så äkta å härligt. Har lite eller ganska mycket ont i nacken,har nog suttit för mycket vid datorn nu på sista tiden,ska börja gå på massage tror jag. Det är ju en bra investering kan tänkas,måste bara dra in på något annat så man har råd att unna sig det,hehe VILL ju ha massa massa pengar och leva lyxliv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0