Alltså

Idag känner jag mig trött,sådär extra trött.
Att jobba 6 dagar i veckan verje vecka är ingen höjdare i längden,är aldrig ledig när tex andra affärer har öppet,så bara att handla skor och kläder till barnen är ett pyssel i sig.
Tänk att få vara ledig någongång på dagen och bara strosa runt och äta lunch och bara vara,va skönt de hade varit.
Ska jag kanske börja med skiftgång på mulligt och gulligt,hhee
Tisdagar kvällsöppet,kanske inte så dålig ide faktist :)
När jag blir rik så ska jag sluta jobba dom lördagarna som jag har barnen hemma,de är de tråkigaste passet,vill ha hela helgen med dom någongång juh!
Nå nu slutklagat och jobba vidare,jag har de ju så bra i det stora hela :D
Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0