Nu så :)

Nu har jag oxå vaccinerat mig mot svinet!
Känns skönt att ha de avklarat,tog ju bara tre och en halv timma att köa.
Sitta på vårdcentralen så länge är ju inte sååå kul,hehe
Som TUR var så ve de trevligt,mycket trevligt sällskap hela tiden så de gick snabbt.
Och sticket gjorde inte ont,bara ett litet stock sen var det över.
Efter blev jag lite illamående och känner mig lite "svag"
Och nu även lite varm och kallsvetti om vartannat.
Så har inte orken på topp just nu,men jag jobbar på.
Ganska lungt idag så jag har kunnat jobba bort papper å sånt vilket är skönt.
När jag slutar idag så åker jag å handlar sen kommer min mamma hem till oss och vi ska göra köttbullar.
Så har vi till jul oxå,de är ju faktist snart.
Och sen är hon inte hemma igen förrän julafton så detta är enda chansen.
Och en jul är inte bra utan min mammas köttbullar ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

ÅH! Din mammas köttbullar är som från himlen sända! Smaskens! :-) Hälsa till henne och säg att om hon har vägarna förbi här i utbyn, så får hon gärna komma och rulla köttbullar hos oss också. Hihi

2009-11-19 @ 16:19:01
URL: http://anelaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0