Mysmorgon?

alltså jag kommer till jobbet och ska ställa in min matlåda(mandelpotatis och korvstroganoff) i kylen och ser då att kylskåpsdörren är lite på glänt.
Den har då varit så den lördag eftermiddag.
Maten i kylen var inte varm ,men heller inte jätte kall.
Så jag måste ju slänga rubbet!
Det känns skit,för jag hade ändå en hel del där.
Men va fan när de då blir tomt kan jag passa på att torka ur kylen och sen börja på ny kula ;)
Såhär nu i skrivande stund så anar ni nog inte hur glad jag är över att jag tog med matlåda,ja för annars hade jag fått leva på vatten hela långa dagen,de hade inte varit så kul juh.
Tur att jag var hemmafru igår,nu har jag faktist matlådor för hela veckan.
De är jävla fin fint!
Nu tömma kyl fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0