Lördagsmys

Jobbat till kl 13.00.
Massa nya kunder idag,så KUL!
Och nästa vecka kommer mera snygga kläder,julafton varje dag ;)
Sen kom jag hem har jag plockat lite,sett en film,sovit TVÅ timmar,hehe
Och sen stekt en STOR hög med morots plättar,som blev asgoda.
Tog säkert två timmar att fixa..
De får bli lite matlådor och till kanske creps som jag kan slänga in i frysen för framtida behov.
Jag har insett hur skönt det är med nästan färdig middag när man kommer hem fyra stycken hungriga griniga personer! :)
Har precis ätit lite fruktsallad och barnen KORS I TAKET är och ritar tillsammans i cornelias rum,de har nog aldrig hänt förut.
Annars så bråkar dom ju hela tiden dom är i varandras närhet.
Nu ska jag bara njuta resten av kvällen och sen i morgon sovmorgon(förhoppningsvis)
Och sen får man se vad man hittar på,laga mat kanske-hahaha..
Trevlig helg alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0