Livets vändnigar

Hepp
Kommer idag hem efter jobbet helt slut i rutan och öppnar dörren hem
H och barnen har varit hemma hela dagen och donat på.
Cornelia är sjuk så dom har tvingats vara hemma och inne hela långa dagen.
När jag kliver in ser jag att de är möblerat i köket,jag känner en lyckokänska i kroppen..
Åhhh dom har städat och möblerat.
Upptäcker ganska snart att de visst inte var städat alls..
Men är ändå glad,åhhh dom har ju möblerat och faktiskt försökt göra fint hemma och förändra.
Inom en minut får jag reda på att dom vänt bordet för att dom skulle spela pingis men sen inte hittat bollen...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men ändå älskar man dem så innerligt :)

2009-11-29 @ 10:41:33
Postat av: Anneli

Allt är inte alltid vad det ser ut att vara. Haha! :-)

2009-12-09 @ 16:30:18
URL: http://anelaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0