Gaaaah!

Alltså jag köper ju mina värmeljus på IKEA förståss,de är ju billiga och jävligt bra.
Dom bästa !
Men så hände det som inte fick hända,dom tog slut!
Och jag som behöver de varje dag,kan inte jobba utan levande ljus på skrivbordet juh.
Så jag blev tvungen att köpa svin dyra ica ljus.
60 kr mednas ikea tar 25kr..
Okay de var inte de som var de största eller faktiska problemet..
Utan dem läcker juh!!!
Det är ju nu stearin aldeles fullt i mina ljus koppar och de sitter fast stenhårt och det är mycket.
Dom är inte bara dyra utan svindåliga oxå,bajs!
Så IKEA jag sviker dig aldrig igen,jag lovar.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du testat Granngårdens? Dom funkar faktiskt! :)

2009-11-10 @ 19:29:16
URL: http://slarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0