Soliga Lördag :)

Det är verkligen så härligt med sol,man känner sig glad och man börjar planera in att göra roliga saker.
Man vill alltså kliva ut ur boet ;)
Om två timmar slutar jag och då ska jag hem å tvätta kläder,ja vet inte de roligaste man kan fördriva sin lördag med.
Men ett måste,ska oxå städa lite så man kan vara hemma,hehe
Men framförallt ska jag vara med familjen.
Pussa mina barn så mycket jag kan och bara umgås,får se om vi åker till Luleå i morgon för att gå på leos lekland.
Det är längesen vi var där och de skulle vara skönt att komma iväg lite.
Men då måste jag få städat å tvättat idag för annars kan jag inte slappna av,så sjuk är jag..haha
Idag har de varit full rulle i butiken,har fått in så snygga vårjackor.
Behöver en själv oxå,men jag får mer till Påsk och då ska jag se om de finns någon till mig med..
Hojja har bara själv så jävla fula jackor så en ny är jag verkligen värd.
Vad säger man skomakarens barn går utan skor...
De stämmer in på mig :)
Jag gå inte utan kläder kanske...men i mindre vackra ;)
I kväll ska vi se robinson å mysa,har köpt lite ostbågar och massor av frukt.
Så de blir lite mys pys,köpta asgoda äpplen i går som jag måste köpa mer av idag kom jag på..
Nå ska ändå till affären,man måste ju handla varje dag juh,man blir lite less å ränna där,hehe
Men va ska man göra.
Nu dammsuga butiken,kommer in så mycket sant denna årstid.
Men vad gör det? SOLEN är ju här :D
Ha de gott alla snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0