Sjuklingar

Det har inte blivit särskilt mycket uppdaterande av bloggen på ett tag.
Jag är nämligen sjuk,ja hela min familj är sjuk.
Men medans dom kan vara hemma från skola,dagis å jobb som man ska vara när man är sjuk så måste ändå jag jobba.
Jag har INGA krafter och är totalt orkeslös,men kläder kommer in,de ska packas upp å prismärkas.
Man ska vara trevlig och pigg med kunderna och man ska hålla rent och fint i butiken.
Och allt pappersarbete ska vi inte ens ta upp här!
Det är ju verkligen nackdelen med att ha egen butik.
Fördelarna som annars haglar ut har nu en helt annan sida.
Det finns ju förståss nackdelar oxå,de ska man inte sticka under stolen med ;)
På tal om stol,jag vill ha en skön stol.
Stolen som jag har är en gammal kontors stol beige,vinglig och inte särskilt skön.
Dessutom är den köpt från återvinningen,tillsvidare storl som de så fint kallades för nästan 3 års sedan,hehe..
Men just nu vill jag mest ha en skön divan soffa,ett täcke en bra film och en fet tv här på mitt jobb.
Och någon slags god mat oxå,jag är hungrig!
Skulle jag bara få de in på mitt kontor/kök/förråd nu så skulle jag bli glad,kanske lite friskare oxå :D
Fixa de nu snälla! Jag behöver det så mycket....

Kommentarer
Postat av: Anelaj

Kompis, jag kommer och fixar. :-) Tungt att jobba när man är sjuk. Kramen på dig min vän.

2009-03-13 @ 16:07:51
URL: http://anelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0