Lördag :)

Hej å hå,nu är vi alla friska(så friska vi nu kan bli,hehe)
Solen skiner,snön smälter mer och mer,å jag bara älskar att asfalten kommer fram och vi har de ljust hela dagarna.
Man får mer energi och känner mer lust till att göra saker,våran vinter här kan inte vara bra för någon.
Man orkar ju knappt finnas till under vintern här,den är så lång så mot slutet är man helt slut av mörkret.
I Januari kommer jag vara ledig tre veckor,butiken ska vara stängd då eftersom de ändå inte är nå folk som handlar då.
Nej då ska jag bort,då ska jag vara i solen,bara för att överleva.
Människan bara ska inte vara utan solljus i så många månader,kan inte vara nyttigt någonstans!
Men nu är solen här och jag är glad :)
Ska leta lite recept på nätet och fixa någon god middag idag,de är på tiden ;)
Känns som att jag levt på mackor lite väl länge nu,tur att min kille iaf är super duktig på att laga mat,så man äter de oxå ibland.
Just nu vill jag laga nåt extra,men får se vad de blir i slutändan.
Kanske hinner inspirationen dör ut innan jag slutat jobba för idag.
Robinson i kväll,de ser jag framemot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0