Hemma idag...

Idag är jag hemma med Felicia som ligger och sovar just nu.
Hon har hög feber och hostar mycket.
Min butik www.mulligtochgulligt.se får vara stängd idag.
Det är nog första gången på år som jag är hemma en vardag,tyvärr kan man inte vara ute eller hitta på något kul denna
"lediga" vardag.
Men de känns skönt att bara vara hemma och slappna av lite.
Även fast för mig att vara hemma betyder,städa,tvätta och jobba framför datorn,hehe
Jag har ju mycket jobb på datorn så jag är inte ledig ledig om man säger så ;)
Men lillskruttan får bli frisk snart så hon hinner njuta lite utav sportlovet som hon har just nu
Hon är som mig,alltid när jag blir sjuk så händer de under min semester,hehe
Och de är inte mycket tillsemester jag har heller :)
I påsk blir de Stockholms semester och de sla bli SÅ SKÖNT och SÅ VÄLBEHÖVLIGT kan jag säga :)
HA en skön dag önskas de här från "sjukhuset"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0