Att börja dagen

Alltså de är så lustigt.
Varje morgon när jag kommer till jobbet så innan jag packar upp datorn och sätter igång den så går jag till vatten kokaren,jag byter till nytt vatten i den och slår i gång den.
Jag tänkter tanken dricka the,mysigt..gott..de gör man lixom på morgonen.
Kaffe eller the,och eftersom jag slutat med kaffe för många många månaders sen så blir de the för mig.
Jag har ett helt lager med olika sorter i skafferiet,så de är verkligen bara å välja å vraka.
Jag har alltid mölk här och även honung om man vill ha.
Men trots detta så dricker jag ju aldrig the numera.
Det är säkert två veckor sen sist jag drack en kopp.
Jag gör denna satans rutin bara på rutin,men har inte fått in steg två,att göra i ordning en kopp the oxå.
Nejdå bara koka upp vattnet och sen slut på det..
Kom på det idag då jag faktist tog fram en kopp och en the påse,att de är så.
Innan det har jag inte ens tänkt på det,haha
Ganska sjukt hur man fungerar,eller hur jag fungerar ska man kanske säga ;)
Så nu mina vänner ska jag njuta en stund,läsa lite i aftonbladet och sen sätta igång och jobba.
Har en hel del på agendan idag,men de fixar jag super kvinna som man är!
Tjao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0