Sopranos bajs!

Jag trodde verkligen någonstans att det skulle vara en serie för mig,men nej fan de var inte de så jag gav upp.
Finns ju så mycket annat man vill se men aldrig hinner eller tar sig tid att se så..
Idag har de regnat hela dagen,lite trist..
men äsch man ska inte hänga upp sig på vädret.
Blir ju inte direkt bättre då ;)
Men sol är ändå bäst,och barnen som har sommar lov och vill bada på ekobadet hela dagarna.
Nåå de kommer väl förhoppningsvis!
Idag har vi beställt en ny frys,likadan som kylen.
Så när den är installerad så har vi alla nya vitvaror i köket och de är sååå snyggt och bra :)
Så kan man sen ta tag i annat.
Toaletten som är nyrenoverad börjar oxå ta sig nu,min pappa var och installerade tvättstället idag och jag rengjorde elementet.(Samt dammsög och skurade upp allt byggdamm)
Sen vill jag ha en handuks tork,såndär man har på väggen.
Nä om man skulle idas gå göra sig klar för sängen..
Så kan jag lägga mig i min renbäddade säng och läsa
(och de mysigaste,höra regnet smattra mot taket)
Ha de skönt alla!

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Tjena Charlott.



Eftersom jag bara loggar in på MSN nån gång i halvåret, och även då oftast av misstag, så har jag inte sett att du har en blogg innan. Trevlig blogg, och nu är man uppdaterad på ditt liv den senaste tiden. Man både saknar och inte saknar Norrbotten på samma gång, om du förstår vad jag menar?



Du får ha det så gött, och hälsa H.

Puss&Kram,

/R

2009-06-15 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0