Hej hej

Jag lever ;)
Har bara lite mycket just nu,hehe
Har varit en vecka på semester i Stockhom och haft de bra.
Hunnit med grönalund 2ggr,kolmården en heldag med delfin show å allt.
Och Felicia har handlat kläder,skor och massa annat :)
Hon är en kräsen liten tjej,hehe
Sen ramlar de in kläder här i butiken fortare än man hinner med.
Och allt annat som ska fixas runt i kring..
Men jag mår bra och här kommer lite foton som jag fotade med min modell pernilla :)
Det är mest passage kläder som är ett riktigt super märke,tyvärr bara mindre storlekar,men snyggt är det och på måndag..
ojoj då kommer de snyggaste ever från passage..
ska fota då oxå till hemsidan.
www.mulligtochgulligt.se

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0