För trött

Alltså känner ni ibland att man är för trött för att gå sova?
Det är jag nu,jag bara orkar inte göra det.
Ändå har jag kissat ,tvättat av mig och borstat tänderna redan.
Men....
Med tanke på att jag ätit FÖR mycket vattenmelon så kommer jag antingen att kissa hela natten,jag fattar inte hur jag tänkte..
Men gott var det ;)
Ja som sagt hur fan ska jag komma i säng nu,Cornelia sover inte ens ännu och klockan är halv elva.
Vilken dålig mamma jag är,hehe
Äsch då nu går jag och hon å lägger oss i  dubbelsängen och myser med en bok.
Vi lär nog slocka snabbt.
I morgon jobb sen kalas och sen fixa ett jordgubbsland på gården :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är nog alltid för trött för att sova, eftersom jag kan irra runt här hemmavid 2-3 på natten ibland. Cocko!



Vad gott med vattenmelon. :-)

2009-06-13 @ 08:14:18
URL: http://anelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0