Vad upptar mina tankar idag?

Jo nämligen måste ha grejjer!
Och jag brukar inte vara så extrem på prylar,men nu har jag bara inpräntat i hjärnan på mig en massa saker och jag planerar hur i sjutton gubbar jag ska ro iland mina "små" planer,hehe..
Okay först ut klockan där nedan,den är ju bara föööör snygg och jag är helt enkelt kär!
De var väl de billigaste trots att den går på ett par tusenlappar ;)
Men sen har jag fått för mig att jag måste ha en stor typ 42 tums tv på väggen i sovrummet,jag riktigt myser av tanken att ligga å se film i min härliga säng :)
Nästa grej är en inglasad altan,det hade varit nåt!
Glas från golv till tak och där skulle man mysa med härliga middagar.
Och sist men inte mist en öppen spis!
Kamin eller vad som helst bara en härlig sak man kan elda i och ha de gott under de kalla vinter månaderna.
Och nu när jag tänker efter lite till så MÅSTE jag ha det,de är fanemej först på prioriterings listan!
Nå de är en liten liten bråkdel av dagens MÅSTE ha prylar,återkommer med mer,haha..
Nu ska jag beta av dagens att göra lista här på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0