Tredje dagen..

Sista och tredje marknads dagen är idag.
Det har varit en super bra marknad!
Bra försäljning,mycket folk och suveränt väder.
I går efter jobbet så åkte vi raka vägen till fäbodarna och åt lax,sås,potatis och sallad ute i det gröna.
Det var en så fin kväll och vi hade de så mysigt.
Sedan åkte jag till brudarna(josse,och anneli),till deras hotelrum där dom hade förfest med massa andra härliga människor.
Det var riktigt roligt :)
Sen vid midnatt åkte jag hem och tvättade kläder och sedan stupade jag i säng,i morse vaknade jag tidigt igen för att åka till affären och göra i ordning för marknaden.
Ni sitter jag en sväng och bloggar lite för att nu igen återgå till försäljningen,jag hör min mamma där ute och hon behöver nog min hjälp nu!
Vad härligt de vore om alla var härliga...(syftar på samtalen jag hör just nu utanför här*suck*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0