Övertorneå Marknad

I morgon börjar den,och i år känns de sååå sorligt.(men roligt oxå förståss)
Jag JOBBAR hela helgen vilket innebär stress,stress och stress med alla hysteriska marknads besökare,hehe
Men de är inte de så är de värsta,de är de att jag inte kommer gå ut på hotellet med alla mina sköna brudar :(
För om jag bara dricker minsta lilla alkohol så blir jag bakis så att dricka ändå och tro att jag sen ska upp å jobba är helt uteslutet för min del+att denna helg är en så viktig inkomst källa för butiken att man helt enkelt inte skulle ha råd att vara bakis på jobbet och därmed inte vara lika pigg på att sälja och hjälpa kunderna.
Dom är de viktigaste jag har!
Och att gå ut nykter på hotellet,hahaha.
.Det går ju FETBORT!
Testa själv och se hur hemskt de är bland alla fyllon,hehe
Ocj jag behöver min skönhetssömn mer än någonsin just nu oxå ;)
Så med sorg i hjärtat så stannar jag hemma detta år,och nästa år så ska jag försöka få någon hit iaf att jobba lördag eller söndag.
Men mina sköna brudar vet ju var jag bor och vi hinner ju umgås iaf de är ju så,så de ordnar sig :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Känn mitt medlidande. Men jag förstår dig, aldrig ut på hotellet under marknaden nykter!

Kramen!

2009-07-09 @ 11:18:54
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0