Man kan ju lätt tro..

att jag bara rensar där hemma hela kvällarna när jag inte ens hinner blogga.
Kan nu meddela att så är INTE fallet!
Men jag har börjat med att rensa ut all återvinning iaf och....sen har jag kanske inte gjort mer,hehe
Men va fan har ju ett år på mig ;)
Idag kommer barnen och jag har verkligen längtat,och på söndag blir min lilla Cornelia 5 år och de ska förstås firas.
Vi har köpt en princessklänning till henne och lite annat kul :)
Och smörgåstårta,vanlig tårta och sånt smarrigt ska vi mumsa på!
Nu jobba vidare!
Heipp!

Kommentarer
Postat av: Katja

Man åh vad kul! Dina barn har ju blivit så stora, jag hänger verkligen inte med. Men å andra sidan så kan ju det bero på att jag typ aldrig träffar dom... :/

2009-08-02 @ 10:11:00
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Anneli

Charlott för fan! Nu får du börja plita ner lite fler ord här på bloggen. Det är ju rena ökentorkan här.

2009-08-29 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0