Majskakor!

Det är så sjukt gott,åt de idag till middag...och i går oxå ;)
Måste göra ett uppehåll så man inte föräter sig på det.
Jag verkligen älskar att min kille lagar så underbar mat och hittar nya spännande roliga recept att laga.
Alltid nått nytt som jag själv aldrig hade ens tittat åt.
Han testar och oftast så är de ju super gott,eller alltid har de nog varit det :)
I morgon bär det av till Pajala marknad med barnen.
Vi ska strosa där lite eftersom jag missar hela våran marknad då jag jobbar själv.
Trist men så är det!
Kallt har de oxå blivit,men jag klagar inte..
Jag orkar inte klaga på vädret,alla andra får göra det i stället.
Inget att haka upp sig på något vi helt omöjligt kan styra över,bara slappna av och gör de bästa av situationen.
Livet är ju så härligt iaf :D

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag gnäller om det spöregnar när man ska vara ute. Och det är befogat, tycker jag. :-) Hoppas att ni får kul i Pajala. Hade varit kul att strosa runt där.

2009-07-04 @ 21:18:14
URL: http://anelaj.blogg.se/
Postat av: Katja

Roligt att läsa att du mår bra igen och vad kul att gå på Pajala Marknad! :D

Kan du inte lägga upp receptet? Det lät ju smarrens det där. ;)

Kram!

2009-07-05 @ 10:07:59
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0