I rensar tagen!

Jag är så sjukt sugen på att  rensa,slänga,städa,fixa i ordnig saker där hemma.
Jag har nog först nu insett att huset är mitt och de är jag bara jag som ska se till att de är ordnat oxå.
Jag förträngde nog ett tag det och låtsades om att min mamma eller pappa ska komma och städa eller så,hehe..
Men nej jag är vuxen nu och huset är MITT ansvar,mina lån och på den vägen är det.
Så såå fort jag får en ledig tid där hemma så ska jag sätta i gång och om ett år senast ska huset vara tipp topp,och även förråd och garage.
Jag sätter ett år som lämplig tidsplan då jag vet att ting tar tid ;)
Alltså jag vill ha KLINISKT!
Så lycka till nu Charlott och betätta hur de går,hehe..

Kommentarer
Postat av: Marina

Typisk PMS -om du frågar mig..

2009-07-21 @ 13:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0