Helt otroligt!

Idag ska vi åka på Pajala marknad,men de verkar då bara vara jag som är påväg dit.
Barnen verkar ha tappat sina öron och vill tjaffsa istället för allt annat.
De är så konstigt,ska man inte vara glad och ha roligt när man ska fara iväg.
Dom vill ju dit och ser framemot att åka karusell(svin dyra karuseller oxå)
Ändå ska de bara bråkas å hålla på,snart ger jag upp alltså*SUCK*
Hoppas de finns nån god mat man kan äta till lunch,de inns de säkert :)
Nu ska jag själv göra mig klar och åka iväg iaf.
Ha en bra dag alla,här har vi långkallingar å långärmat+jacka :)
Här ska inte frysas minssan!
puss!

Kommentarer
Postat av: Katja

Men! Är det så kallt nu? Här lyser solen, inte alltför varmt men helt OK. Jobbigt va? ;P

2009-07-05 @ 10:44:34
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0