Härligt! :)

Idag är jag som vanligt helt slut,jag har jobbat aldeles för länge och för mycket nu känner jag.
I morgon ska jag försöka ta de liiite lugnare på jobbet och bara städa lokalen på morgonen och sen ta emot kunder,bort med allt pappers arbete och förråds rensning.
Det är ju bara 3 timmar sen är de helg för mig och mina ÄLSKADE ungar kommer oxå i morgon efter jobbet.
Min mor-mor och mor-far kommer över dagen i morgon och hälsar på,de blir roligt.
Får se vad jag hittar på att laga för middag till dom,något enkelt och lättlagat vill jag att de ska vara :)
Så nu städar jag och snart kommer Anneli hit och vi ska mysa!
Har bara skurningen kvar så kan jag slappna av :)
Blev bjuden på go middag hos anneli ikväll,var dit och åt underbart gott grillat kött med massa god sallad och annat*mmmmmmmums*
Det var VÄLBEHÖVLIGT kan jag säga,efter att ha ätit en torr ruispala på hela dagen,hehe
Så jag fick bra energi att snabb städa ;)
Måste ju vara lite fint när man får besök i morgon,och när barnen kommer vill jag att de ska vara rent och fint.
Nu ska jag städa klart..och Älskling I LOVE YOU!*smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0