Bilbingo i spöregn :)

I går som många andra dagar så spöregnade det ute och man hittar på alternativa sysslor till att vara ute å pyssla på gården.
Jag som köpt färg för 1600kr denna sommar hittils och mer lär det bli,men de är först dörrar och altaner som får ny färg innan vi ger oss på de riktigt dyra HUSET*ajajaj* de kommer kosta kosta..
Så igår packade vi in oss i volvon för att köra lite bilbingo där högsta vinsten var 40.000kr
De vill man ju lixom bara ha ;)
Vi hade med filt,chips,godis och läsk..
Åt även korv innan och i pausen,hehe
Det höll på i över tre timmar oxå och det var FULLSATT till den högsta grad,jävla va de var bilar och folk,vissa hade kört dit med sina husbilar och satt där inne och myste å spelade.
Åhhhh jag vill oxå ha en husbil,ligga där under filten och spela bingo,haha..
Min dröm ;)
Nåväl nu har jag gjort mitt i bingobranchen denna sommar,för de blir ju rätt långdraget.
Men riktigt kul och sällskapet med Anneli och Josse gjorde ju susen!!
Så vad säger vi i branchen?
BINGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0