Typ världens sämsta lunch!

Har jag precis intagit,fy!
Nudlar med någon stark kryddblandning.
Det var inte gott,inte nyttigt och inte heller särskilt mättande.
Men jag gjorde det,för de var de enda som jag hade här på jobbet,så de fick bli så.
Jag brukar vara nyttig och duktig å ha med mig matlåda och frukt å bröd,och nu helt plötsligt idag så hade jag ingenting.
Jag vet inte vad som hände,jag känner mig allmänt slut och trött så de tar väl antagligen ut sin del,jag bara inte tänkte innan jag for till jobbet idag.
Men nu SKA jag börja tänka igen,en gång är ingen gång så att säga ;)
Jag vill bara SOVA,varför ska man bli såhär trött,och inte gjorde ju nudlarna de bättre heller om man säger så !
Annars så skiner solen och kylan håller i sig,jag vill bort,bort!

Kommentarer
Postat av: Mats

Blir lite besviken när du dissar min favoriträtt!

2009-02-18 @ 23:40:47
URL: http://www.lookalike.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0