Städa

Alltså de är så konstigt,jag städar och städar där hemma varje dag.
Jag plockar,dammsuger,bäddar sängar och allt som ska göras hela tiden typ.
Men ändå känns de som att ju mer man städar desto stökigare blir det.
Konstig ekvation dedär..
Hmmm kanske ska man sluta städa och se om de skulle bli renare då,man kan ju alltid hoppas!
Idag är de annars en kall dag,de var nästan minus 30 grader kallt i morse kvart i sju när jag klev upp.
Jag som känner att de är vår juh!
Har fått in massa vår och somrigare kläder och de känns så skumt i värsta snön och kylan ;)
Men de verkar ju sälja iaf,men de kommer nog bli ännu bättre när de är vår på riktigt,som jag längtar.
Ha en bra dag alla,själv ska jag nu göra bokföring.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0