Så var de söndag

Godmorgon,man somnar och vaknar med huvudvärk.
Gurkmejja värktabletterna från hälsokosten gör väl inte direkt susen!
Måste nog gå på dom riktiga grejjerna snart ;)
Kan jang smakar som jäger och är riktigt gott!
Känns lite konstigt bara å ta en hutt "jäger" och svälja en gurkmejja tablett som frukost.
Känns inte helt OK,hehe...
Men jag vet att de gör gott,man får en slags kan jang energi och de känns tufft,såpass tufft att jag orkar sitta vida datorn en stund och blogga.
Förövrigt så är jag kär i Danny i EMD och solen skiner där ute.
Och min högsta önskan är att jag ska bli frisk NU och att vi borde ha en resturang som kör ut härlig och nyttig mat.
De fattas mig!
Om jag hade pengar skulle jag starta en sådan resturang och bara servera nyttigheter och godsaker av högsta klass! Jeoo så är de :)
Nu lägga mig och se filmen patrik 1,5
Heippa

Kommentarer
Postat av: Katja

Vill du ha lite att göra en stund? Du har blivit utmanad! ;)

http://katjat.blogspot.com/2009/02/utmanad-igen.html

2009-02-22 @ 21:13:28
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0