Inte ok!

Man vaknar med huvudvärk som aldrig släpper,usch jag är sjuk!
Förkyld och febrig.
Som TUR var så kommer melodifestivalen muntra upp mitt sjuka jag en stund ;)
Herreguuuud vilken snöstorm vi har idag,täcket ,levande ljusen i vardagsrummet ,min älskling och barnledigheten gör att denna kväll känns helt ok ändå,trots min förargeliga sjukdom som tagit över mig!
Har oxå köpt ett nytt te som jag ska koka,jag är stammis på våran hälsokost affär,haha
Deras sortiment är min nya hobby ;)
Nå niin krya på mig och ha en skön kväll Charlott*puss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch då,, inte kul o bli sjuk,,, Ett te-tips; har du testat Yogis Sweet Chili te? om inte,,,testa,,supergott, kryddigt och lite sött i smaken

Krya på dig //Veronica

2009-02-21 @ 19:33:54
Postat av: Katja

Krya på dig och ha en skön kväll med Melodifestivalen, Charlott! puss ;)

2009-02-21 @ 19:53:56
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0