Inte bra..

Min bil är inte klar ännu,så jag är billös och räkningen tickar på ...
Våran dusch toalett måste repas,kostnad!
Och Felicia gnäller om en laptop och ny mobiltelefon,haha
Hon fattar ju inte att hon ha en fattig mamma ;)
Och här sitter jag med nylonstrumpbyxor som jag haft i två dagar och idag har jag mina vinterskor på mig,fy fan fotsvetten är ett faktum!
Varför bara tar jag inte bort dom och sätter på ett par vanliga strumpor?
Ja fattar inte!
Som Felicia trodde igår,hehe..
Att man hade de för att man skulle se smalare ut*garv*
Jag har ju dom för att jag ska lukta fotsvett juh!

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag har då mina för att se smalare ut.

2009-02-05 @ 18:28:49
Postat av: Linda

Du köper leggings och vips har du nylonstrumpbyxor OCH vanliga strumpor på dig :P Har du skor är det inte ens så noga att färgerna matchar ;)



2009-02-06 @ 20:42:00
URL: http://karleksbutiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0