Första gången :)

Vet ni vad jag gör just nu,jo jag lagar köttfärsbiffar.
De är ett stort steg i min utveckling ska jag säga,hehe
Jag lagar i stort sett all slags mat men hemma gjorda köttbullar eller biffar jag hag faktist aldrig tagit mig an.
De har att göra med att jag inte gillar att ta i rå köttfärs.
Men jag har kommit på det,jag rör om köttfärs smeten med två skedar(och de gick riktigt bra :) )
Sen klickar jag typ biffarna i stekpannan,haha..
Ja får se hur de blir,jag hade hjälp av min mamma som gör världens godaste biffar.
Vi hade telefon kontakt,hade hon varit här hade hon förståss gjort dom.
Jag vet de kommer inte bli som mammas,men jag är så stolt att jag nu tagit första steget i köttfärsbiffs loppet!
Jag ska nog sen bara äta dom som dom är,orkar inte fixa nåt att ha till,är man ensam hemma så är man faktist de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0