Dagens sämsta!

Jag får halsbränna av apelsin juise(hur stavar man de egenteligen,hehe)
Ja men ni fattar!
Det är sjukt jobbigt då jag älskar de  färskpressade från tex brämhults.
Usch de är VERKLIGEN dagen om inte veckans sämsta!
Men annars är jag glad ;)
Min bil är fortfarande på lagning,är så LESS på att vänta på den,vill ha och behöver den nu helst igår.
Har ju besiktning nästa vecka på den oxå,måste ju boka om tiden om jag aldrig får bilen.
Jaja håller tummarna på att dom ringer här snart!
Men som sagt ÄNDÅ glad :)

Kommentarer
Postat av: Muk

Det stavas JOS eller JUICE

2009-02-02 @ 14:00:47
URL: http://makuhr.blogspot.com
Postat av: Mats

I detta fall stavas det dock SCREWDRIVER.

2009-02-02 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0