GAHHH! pinsamt juh

Alltså i förra veckan så köpte vi en påse rösti,vi brukar köpa de och den är alltid bra.
Men denna gång så var det stora is bollar i påsen och dem var inte så bra när man tillagat dem.
Lite på skämt så sa jag att man borde skicka in påsen,för de var lite skumma hål i den.
Nå helt plödsligt så hade jag skrivit ett brev,satt ner tomma påsen(som inte ens var urskäljd)
i ett kuvert och lagt de på posten.
HAha så angagarad jag vart alltså,helt löjligt stört..
Så har jag ju såklart glömt bort de helt å hållet så IDAG!
Då ringer en trevlig skåning av manligt kön och vill snacka rösti med mig,hahaha
1000 frågor liksom och jag bara
- Ja de var sånnadär isbollar i påsen...
Åhhhhhhhhhh de var pinsamt gånger 10000,och jag ville bara sjunka ner genom jorden.
Vilken jävla TÖNT jag var som hade skickat in en påsjävel och nu sitter och klagar på telefon om isbollarna som ju är glömda förlängesen..
DAHHH!
Nåja jag skulle få varuchekar som plåster på såret ;)

Kommentarer
Postat av: Muk

Får man värdecheckar kan det vara värt att prata med en skåning.

2009-12-15 @ 15:28:24
Postat av: Anneli

Haha! Love it!!

2009-12-15 @ 22:24:03
Postat av: Annis

HAHA .. du är min idol Charlott :)



Jag har brukat ringa Swedish Match då en massa portionspåsar snus varit trasiga. Då har de oftast skickat 10 nya snusdosor :) Betalar man för 24 g snusprillor så ska jag ha 24 st HELA prillor, eller hur?!

Fast jag har sluppit nån skåning som ringer och pratar snus med mig garv Tack å lov ;)

2009-12-16 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0