Snart brudar..

Snart gör vi Kista galleria osäker*muahahahaha*
Syn bara att Katja å Josse inte är med *sakna*
För det hade varit kul :)
Vi måste ju ta en Club Jack resa snart,hehe
Nu sitter jag och väntar på att Annelie ska hämta oss i deras blåa fara,hon hade lite sovmorgon men hon kommer på en timma.
De går ju ingen nöd på mig här,jag sitter ju och surfar å känner noll stress,skönt. :)
Mina nya skor är så bra,vill ha ett par mörk rosa likadana oxå...
Men får se till sommaren..
Vi ska ju hit i Jini igen,då tar vi med oss Felicia för en mysig semester.
Förra sommaren hade vi Cornelia här och nu är de Felicias tur och de är hon glad över ;)
Då är de sommar å varmt,å de blir skansen å grönalund.
Nu ska jag gå sminka mig så är jag helt klar när nanneli kommer farandes.
Måste borsta tänderna så vi kan hångla oxå,eller vill du ha mig smutsig Annelie?
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, jävlar vad kul det hade varit att samla hela gänget igen! :D

Ha det så skojsigt och hälsa Nanneli. :D

2009-04-11 @ 11:10:52
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Anneli

You know I likeit dirty... ;-) Tack för en härlig helg!! Pussar och hångel från Nanneli

2009-04-13 @ 11:33:30
URL: http://anelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0