Så vart de helg :)

Sitter på jobbet och har lite nedräkning tills jag kan åka hem.
Har varit n lång dag ida,och jag vet inte riktigt varför.
Känns som att jag varit här hur länge som helst nu,nästan så jag får känslan av att
- Nä nu är du här Charlott fast klockan passerat 17.00 för flera timmar sen.
Att jag lixom bara glömt att gå hem,ja jag vet inte..
Men snart så :)
Har i morse handlat middagsmat,så när jag kommer hem till min älskade familj så ska jag göra köttfärssås och pasta.
Å rivla morötter till det.
Ska bli gott,har inte ätit nå mat idag kom jag på..
Har hällt i mig en liter proviva blåbärssoppa,två lingongrova och en glass.
Härlig matdag idag..
Suck!
Jag måste bli bättre på att ära regelbundet,men de är så svårt då man inte har lunch raster eller så,man måste äta när de är lungt och då är man kanske inte sugen på mat just då.
Ja svårt att förklara mina problem såhär,hehe..
Men ni fattar..
Bananer är jag sjukt less på,för de är de jag mest äter här..då de är mättande och snabbt tillagat ;)
Men usch nu har jag ätit min sista banan på ett tag känner jag.
Måste hitta på nå annat.
Nåja helg snart,jobbar i morgon några timmar och sen ska jag njuta av att vara lite ledig.
Har bjudit en kompis och hennes barn på middag i morgon,får se vad man hittar på att laga då.
Nåt barnvänligt och gott..
Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0