Jag njuter!

Åhhh vilken drömtillvaro,vi promenarar hela dagarna i solen,äter god och nyttig mat.
De kan oxå bli en öl till maten eller en god efterrätt.
Träffar härliga människor,ser bra filmer på bio.
Dricker den godaste ekologiska chai latten ever!!!
JA och idag blev de en härlig middag på tgi fridays med Jon.
De var gott och efter middagen blev jag såå trött.hehe
Nya snygga pjukk har jag inhandlat till MIg bara MIG =)
Annars så handlar jag alltid bara saker till mina barn,men denna gång är de jag som ska få nåt,faktist! :)
I morgon ska vi träffa Annelie och Linda i Kista galleria och ha de bra,detta man man ju vänja sig vid.
Att ha det såhär bra,saknar mina älskade barn,de gör jag mycket...
DE är de enda som jag saknar just nu,utan dom är jag halv.
Men dom har de så bra på sitt håll med deras pappa så jag är helt lugn. :)
Snart ska jag gå lägga mig och läsa i min nya bok,jehåvas jäveln heter den,riktigt bra faktist.
Puss på er fina!

Kommentarer
Postat av: Annis

Jag är såååå glad för din skull!!!!!



Love u slängpuss

2009-04-10 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0