Inte riktigt klok!

Fick precis 50 st varma nybakta munkar av en kund,dom är bara för goa och underbara mina kunder!
Får så mycket uppskattning i mitt jobb,både för den jag är och de jag gör.
Det är så härligt,jag får flera ggr i veckan höra värmande ord från kunder som uppskattar mig och min butik.
www.mulligtochgulligt.se
Och jag blir bara så glad och rörd :)
Så nu mina vänner vankas de munkar när ni kommer på besök minssan!
Inte ofta man har fika i frysen,hehe..
Åt lunch idag,grattis till mig..
Lasagne hade jag i kylen från i veckan.
Satt fint!
Ska laga helstekt lax med mandelpotstis romsås och sallad till min fina Marina å hennes fina barn idag när dom kommer på besök.
Dom är ju inte varje dag precis så de gäller att slå på stora trumman , så dom kanske kommer fler ggr ;)
Snart har jag HELG :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0