Härligt för fiffe!

Sitter hemma hos Annelie med fam,dricker vin och jobbar lite vid datorn.
De är bra att man kan ha med sig jobbet överallt så man inte slappnar av på tok för mycket ;)
I kväll blir de öl på söder,de är så sjukt VARMT och jag måste duscha innan vi far.
Jag luktar jätte mycket svett och värre å värre blir det,läskig utveckling..
Tur att jag har nya öronhängen och coola solbrillor som lixom slätar över de hela.
Hoff va varmt,jag typ döööör..
Nu mera kallt vin...jammi :)
Josse jag SAKNAR dig verkligen,du skulle varit här med oss nu!!!
Annnelie saknar oxå å alla alla alla :D
Ja Mats nog hade du oxå kunnat vara här ;)
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag hade velat vara med er :(

2009-04-14 @ 19:41:02
URL: http://jossesimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0