Vuxen poängen haglar!

ojoj,när man handlar för middagen redan på morgonen och ser till att köket är snyggt och rent innan man går i väg är vuxet!
Men jag har ju mina brister jag med,fast JÄVLA vad jag är bra!
Jag känner mig mer vuxen när jag gör det iaf ;)
Det känns skönt att veta att man slipper handla när man hämtat Cornelia från dagis i mörkret,och man dessutom vet vad man ska laga för mat när man kommer hem,hehe..
Fy satan vad de regnar ute idag och i går och i förrgår..
Kommer vi få en vit jul månne...
Jag saknar inte snön sådär jätte mycket.
Men nog måste jag ändå säga att jag föredrar vitt på marken mer än blött grått och trist!
Idag har jag iaf köpt frukter och nyponsoppa som jag kan äta till lunch.
För överkokta nudlar vad fan ingen hit*urk*
Nä nu ska jag börja jobba,slut på slapperiet för ett tag ;)
Ha en skön dag alla,de ska jag försöka ha iaf!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0