Vilken kväll

Igår kväll var en riktigt skön och mysig kväll.
Jag kom hem efter jobbet,hade färdig thai mat som vi åt.
Tack älskling,kan inte säga nog många gånger att du är BÄST! :)
Jag sket i att fara på tråk mötet,jag är faktist vuxen nog och bestämma själv om jag ska fara dit eller inte,sådeså!
Så jag tände värmeljus i hela huset typ,och tog täcket och la mig i soffan,och där låg jag HELA kvällen,haha
Skönt och välbehövligt var det,orkade inte ens plocka upp datorn.
Då är jag trött.
Nu är jag på jobbet,handlade lunch...
Köpte varmkorv och senap,och nötter,och nudlar..haha
Verkligen bra lunch man hittar på såhär på en ärtsoppe torsdag,tänk att de ska vara så förknippat med torsdagar.
Det är nästan så man tror man bara kan äta ärtsoppa på torsdagar.
Och i skolan 1-9 då hade vi alltid gröt på fredagar,öhhhh..
Det var väl de godaste dom kunde komma på,fast de var ju jävligt gott,vi hade goda smörgåsar och saftsoppa till :)
Det var tider det,GODA tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0