Valvaka

Ja så har de varit presintval då,och det blev den vinnaren de flesta i Sverige hoppats på och även i usa då ;)
Men satan att man skulle fastna på Fradrik och Filips valvaka program som började 23,20 och häll på hela natten till morgonen.
Nåja självklart såg man inte hela,fast jag hade VERKLIGEN velat se de,så irriterande att man sen var tvungen att gå lägga sig då,vi somnande bara mitt i allt och jag vaknade till under natten med tv,n på HÖG volym och alla lampor på i hela huset,hehe..
Snacka om valvaka ;)
Jag klev iaf upp och släckte ner de viktigaste och sen stupade jag i säng,och självklart så drömde jag att hon kvinnan vann och att Josse skulle värva henne till sossarnas kvinno klubb,hahaha
Direkt efter valet då hon vann så haffade josse henne och dom åkte raka vägen till Abf och hämtade bälten där det stod ssu och dom var rosa.
Hon blev jätte glad och fick åka utan livvakter å allt,dom skulle ju bara vara borta en kort sväng och dessuton åka med Josses Opel.
Hon blev iallafall medlem och alla vara så glada så.
Måste tillägga att hon inte är någon jag hade velat se som president eller delar åsikter med överhuvudtaget!
Verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0