usch och fy

Snart ska jag till tandläkaren.
Jag har verkligen börjat ogilla skarpt att gå dit numera efter att jag spydde där sist jag var....
Alltså jag spydde bara rakt ut med en massa grejjer i munnen och sånt,haha..
Ganska komiskt när man tänker såhär i efterhand,men fy fan vilken jävla skräckupplevelse det var.
Och både tanläkaren och sköterskan fick endel på sig,undra om det hade hänt dom förr?
För mig var det iaf så jävla hemskt och jag mådde så illa,hoppas verkligen att jag aldrig mer behöver rotfylla en tand.
Och OM det händer ska jag fan bli sövd,jag fixar de inte en gång till.
Och de är inte så att det gör ont eller så.
Utan jag bara börjar må så illa när dom gröver i munnen att jag bara måste kräkas.
Så är det och vad kan man göra åt saken?
Idag är sista behandlingen på rotfyllningen och jag får oxå äran att få min räkning,skriver sen vad den var på,kan ju täka mig att den är på nagra tusen.
Det måsta man väl få på avbetalning?
Annars går de ju inte,jag har ju bara 1 kr på mitt konto så..*s*
hojja snart ska jag dit och jag mår redan så illa av bara tanken,känns som jag verkligen måste spy NU!
*kräääkas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0