Öhhh

Igår så såg vi på idol.
Ja det är skön underhållning,men jag är inte sådär super insatt och röstar eller så.
Bara lagom intresserad och tittar.
Johan Plam åkte ut och sen hände det!
Jag gick och la mig med Felicia för att sova.
Min kille tittade på tv och zappade runt lite grann,DÅ minssan..Jag hörde Johan Palms röst i alla program.
Det som sas på tv,n var som att Johan pratade.
Och först så tänkte jag inte på det utan trodde att han blir väl intervjuvad av någon.
Tills jag kom på att han har väl iaf inte börjat läsa nyheterna eller är skådis i någon film..
Han kan ju bara inte vara på ALLA kanaler just nu!
Jag börjar nog bli lite knäpp!
De verkar snurra runt lite här och lite där,de är en evihets maskin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0